Data publikacji: 2024-06-05
Artykuł sponsorowany

Warehouse Management System — logistyka jest najważniejsza

Popularność zakupów internetowych wciąż wzrasta. Opierając się na raporcie e-Izby „Dekada polskiego e-commerce”, możemy wskazać, że odsetek internautów kupujących online w 2023 roku to już 87%. Kryzysowy czas sprawia również, że rośnie liczba osób, którym zależy na niskim ryzyku zakupowym. Stąd aż 30% badanych zadeklarowało, że wybiera sprawdzone sklepy. Zastanawiasz się, w jaki sposób budować zaufanie wśród konsumentów?

Warehouse Management System

Coraz ważniejszą rolę odgrywa logistyka. Rozwój Warehouse Management System (WMS), wynika bezpośrednio z zadań, przed którymi stoi dziś nie tylko branża eCommerce. To wyspecjalizowany system do zarządzania magazynem i przepływem towarowym, który pomoże ci działać skuteczniej i szybciej, a także wyjść naprzeciw oczekiwaniom twoich klientów.

Jak zdobyć zaufanie klientów z pomocą WMS?

Rosnąca popularność zakupów online, to wyzwanie dla właścicieli sklepów internetowych. W jaki sposób nie tylko zdobyć nowych klientów, ale również sprawić by chętnie wracali? Konsumenci doceniają miejsca, w których mogą zrobić zakupy wygodnie oraz szybko i gdzie czekają na nich niskie ceny, dostawy czy zwroty. Jednak to wszystko na nic, gdy nie uda się zdobyć ich zaufania.

Często o utracie klientów decydują niewielkie, powtarzalne błędy. Czasem to problemy na etapie realizacji zamówień, których nie potrafimy rozwiązać. Mogą to być:

  • błędne informacje o stanach magazynowych,

  • pomyłki przy kompletowaniu zamówień,

  • brak wykorzystania przestrzeni,

  • trudności w obsłudze zwrotów i reklamacji.

Rozwiązaniem powyższych problemów jest Warehouse Management System. Pozwala on skutecznie zarządzać każdym etapem realizacji zamówienia. Umożliwia dokładne monitorowanie położenia, ilości i ruchu towarów w magazynie. Dzięki temu łatwo unikniesz nadwyżek czy braków oraz przyspieszysz kompletowanie zamówienia przez pracowników. Co najważniejsze, ryzyko wysłania niewłaściwej paczki zmaleje.

Co zyskujesz? Zaufanie swoich klientów. Minimalizacja błędów i sprawniejsza obsługa, to zadowolenie konsumentów. Przy pomocy WMS zamówienia przygotowywane są szybciej, a przede wszystkim są kompletne i zawierają odpowiednie produkty. Zwroty i reklamacje nie stanowią problemu. Takie zakupy to czysta przyjemność!

Wdrożenie i integracja WMS — oddaj duże zmiany w dobre ręce

We współczesnym świecie procesy logistyczne są zależne od technologii informatycznych. Inwestycja w system odpowiadający twoim potrzebom, to duże wyzwanie dla twojego e-sklepu, jak również jego pracowników. Ważne, by nie tylko się na nią przygotować, ale wybrać optymalne rozwiązania, dopasowane do potrzeb i zasobów. Zdecyduj się na doświadczony software house, który pomoże ci podjąć najkorzystniejsze decyzje.

Jeśli zależy ci na wdrożeniu i integracji WMS z platformą sprzedażową Magento lub Shopware, wybierz Advox Studio. Chcesz połączyć je z zewnętrznym systemem magazynowym przez API lub skorzystać z ERP? Poznański software house ma wieloletnie doświadczenie w realizacji takich rozwiązań i jest również gotów stawić czoła niestandardowym wyzwaniom.

Udostępnij artykuł:
STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES

Korzystamy z plików cookies w celu dostosowania serwisu do Twoich potrzeb. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Akceptuję pliki cookies